Skuteczność ręcznego pozycjonowania

Dlaczego ręczne pozycjonowanie przynosi efekty i warto się na nie zdecydować?

  • jest ono bezpieczne, gwarantuje systematyczny przyrost naturalnych linków (jest to szczególnie ważne w dobie ostatnich aktualizacji, które wprowadziło Google przede wszystkim Google Panda i Google Penquin oraz masowych mniejszych zmian w algorytmie);

  • przyczynia się do wzrostu pozycji strony w wyszukiwarkach, co przekłada się na ruch na stronie i ilość klientów zainteresowanych Państwa ofertą, a więc generuje „potencjalny pieniądz”;

  • zwiększa zaufanie wyszukiwarki Google do witryny;

  • unikalne, jedyne w swoim rodzaju wpisy (bez synonimów, takie które są pisane każdorazowo od nowa, "pod klienta") podnoszą wartość merytoryczną i jakość Państwa strony internetowej;

  • wartościowy, unikalny i jedyny w swoim rodzaju wpis w katalogach, Presell Pages, czy blogach logicznie koresponduje z zawartością treściową Państwa serwisu internetowego; potwierdza jego jakość i bycie specjalistą w danej branży. Obecnie „treść” na stronie i na stronach, które do niej linkują to jeden z głównych czynników warunkujących skuteczne pozycjonowanie Państwa witryny internetowej („content is king”, na co masowo zwracają uwagę specjaliści z branży SEO );
  • jest źródłem dodatkowej promocji serwisu: katalogi, Presell Pages i blogi z którymi współpracujemy pozwalają na wystawienie oceny wpisom (przy danych wpisach, artykułach pojawiają się w SERPA-ch „gwiazdki”);

  • wpisy i artykuły dodaje człowiek, a nie robot, co pozwala m.in. na wybór najodpowiedniejszej kategorii wpisu dla Państwa profilu działalności, uzupełnienie opcji fakultatywnych wpisu, np. danych identyfikacyjnych podmiotu, czy wstawienie odpowiedniej grafiki (np. logo). Robot tego nie zrobi. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz